Bestellen
Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over het bestellen bij Naamketting en in het linker menu kunt u navigeren naar andere onderwerpen.
De meest gestelde vragen:
Bestellen
Bestellen bij Naamketting is via een paar eenvoudige stappen te regelen. Klanten hebben bij ons geen account nodig.
De op onze website vermelde prijzen zijn inclusief B.T.W.
- Stap 1: Klik op het gewenste naamsieraad en vul de gewenste tekst/naam in. Blanco regels laten wij ook blanco en graveren wij niet.
- Stap 2: Klik op "toevoegen aan winkelmandje".
- Stap 3: Vul alle velden in en controleer de gegevens van de bestelling. Kies een betaalmethode: iDEAL (internetbankieren) Credit Card Paypal Onder Rembours (betaling aan postbode) Opmerkingen: Vul hier eventuele opmerkingen Winkelwagen: Hier staat een overzicht van de geselecteerde producten. Adresgegevens: Vul hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling in.
- Stap 4: Door te klikken op "afrekenen" wordt de bestelling definitief.
- Stap 5: Van elke afgeronde bestelopdracht sturen wij per e-mail een orderbevestiging. Het is dus belangrijk om een correct e-mailadres in te vullen! De orderbevestiging is geen betaalbewijs, maar geeft aan dat de bestelling is geplaatst en door ons is ontvangen.
Bestellen
Alleen als de bestelling nog niet in productie is genomen, is annuleren mogelijk. Meestal nemen wij bestellingen een dag na ontvangst in productie. In geval van annulering is het aan te raden om direct contact met ons op te nemen. Zodra de bestelling in productie is genomen, is annuleren niet meer mogelijk. Alle naamsieraden zijn persoonlijk en maken wij speciaal voor de besteller. Daarom is annuleren na de start van het productieproces helaas niet meer mogelijk. Na verwerking van de annulering zorgen wij uiteraard voor terugbetaling.
Meer weten? Neem contact op met onze klantenservice. info@naamketting.nl
Bestellen
Online-bestellen bij Naamketting is leuk en dat willen we graag zo houden. Daarom betaal je bij ons geen verzendkosten.
Bestellen
Wil je een extra naam of is een sieraad niet helemaal naar je zin? In dat geval kun je een verzoek doen bij onze klantenservice om het product aan te passen.
De klantenservice kan vervolgens vermelden of de aanpassing / het verzoek mogelijk is en of er extra kosten aan verbonden zijn.
Je kunt onze klantenservice bereiken via info@naamketting.nl.
LET OP: Achterkant gravure is op dit moment nog niet mogelijk!
Bestellen
Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om de achterkant te graveren.
Bestellen
Wij houden van duidelijkheid. Daarom zijn al onze prijzen in euro's en inclusief BTW. Wat je ziet staan als prijs is dus ook echt de prijs die je betaalt.