GRATIS
VERZENDING

logo naamketting

SNELLE
LEVERING

  • Home
  • Naamketting
    • Naamketting
      • Model
        • Zilveren naamkettingen
        • Gouden naamkettingen
        • Kinder naamkettingen
      •  
      •  
  • Infinity
  • Familie sieraden
  • Graveerplaatjes
Klantenservice
  • Naamketting kind
  • Naamketting Zilver
  • Naamketting Goud
  • Infinity sieraden
  • Naamkettingen Kids
  • Vriendschapshangers
  • Graveerplaatjes
  • Mama sieraden
  • Familie sieraden
  • Hartjes hanger
  • Infinity ketting
  • Paarden sieraden
  • Letterhanger
  • Dierenhangers
  • Enkelbanden
  • Naampiercings
  • Kettingen

Klantenservice

  • Bestellen
  • Betalen
  • Bezorgen
  • Ruilen & Retour
  • Service
  • Veelgestelde vragen
  • Veiligheid & Privacy
  • Zakelijk
  • Contact
  • Naamketting

  • Kwaliteitsgarantie
  • Vacatures / stages
  • Social Media
  • Nieuwsbrief
  • In de media
  • Handige Links
  • Onze webshops
  • Klantenservice

  • Bestellen
  • Betalen
  • Bezorgen
  • Ruilen & Retour
  • Service
  • Veelgestelde vragen
  • Veiligheid & Privacy
  • Zakelijk
  • Contact
  • Naamketting

  • Kwaliteitsgarantie
  • Vacatures / stages
  • Social Media
  • Nieuwsbrief
  • In de media
  • Handige Links
  • Onze webshops

Ruilen & retour

Hieronder vindt u de meest gestelde vragen over het ruilen & retourneren bij Names4ever en in het linker menu kunt u navigeren naar andere onderwerpen.

De meest gestelde vragen:


Kan ik mijn sieraad retour sturen?

Ruilen & retourneren

Onze sieraden zijn op maat gemaakt en zijn gepersonaliseerd met bijvoorbeeld een naam of datum. Om deze reden is het niet mogelijk om deze te ruilen of te retourneren.

Heb je echter een sieraad van ons ontvangen wat onjuist is door onze fout? Dan lossen wij dit graag zo spoedig mogelijk voor je op en bieden we je bij deze onze welgemeende excuses aan! Je kunt in dat geval het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

Dat kan telefonisch via 078 - 61 86 171 of per e-mail via info@naamketting.nl. Wanneer je per e-mail contact opneemt is het altijd handig om direct een foto van het sieraad mee te sturen.

Hoe verzend ik mijn sieraad retour?

Ruilen & retourneren

Heeft u een sieraad met een productiefout? Dan kunt u het artikel naar ons retour zenden. Hiervoor moet u eerst een e-mail naar onze klantenservice sturen met een retouraanvraag. Het beste is om direct een foto van het sieraad mee te sturen.

Wij sturen vervolgens een retourformulier naar u op. Hierop kunt u uw gegevens, het ordernummer en de reden van retour vermelden.

Zodra uw sieraad bij ons binnen is, zullen we de service aan uw sieraad uitvoeren. U ontvangt vervolgens het nieuwe sieraad enkele dagen later weer in huis.

Moet ik verzendkosten betalen wanneer ik mijn sieraad retour stuur?

Ruilen & retourneren

Wanneer het onze fout is geweest dan worden retouren geaccepteerd. Dit betekend dat wij ook de retourkosten voor onze rekening nemen. Wel hanteren we een standaardvergoeding van €2,50 in Nederland en van €4,00 uit België.

Binnen welke termijn moet ik mijn sieraad retour sturen?

Ruilen & retourneren

We verwachten een retouraanvraag binnen 7 werkdagen na ontvangst. We vertrouwen je dat het sieraad ongedragen en onbeschadigd bij ons retour komt (buiten de productiefout).

Ga naar Klantenservice
Naamketting image slider
Klantenservice
  • Bestelling
  • Betaling
  • Verzending & Bezorgen
  • Retourneren & Service
  • Veelgestelde vragen
  • Contact
Naamketting
  • Over Naamketting
  • Kwaliteitsgarantie
Handige links
  • Zilveren naamkettingen
  • Gouden naamkettingen
  • Kinder naamkettingen
  • Infinity sieraden
  • Vriendschapshangers
Betaalmogelijkheden