GRATIS
VERZENDING

logo naamketting

SNELLE
LEVERING

  • Home
  • Naamketting
    • Naamketting
      • Model
        • Zilveren naamkettingen
        • Gouden naamkettingen
        • Kinder naamkettingen
      •  
      •  
  • Infinity
  • Familie sieraden
  • Graveerplaatjes
Klantenservice
  • Naamketting kind
  • Naamketting Zilver
  • Naamketting Goud
  • Infinity sieraden
  • Naamkettingen Kids
  • Vriendschapshangers
  • Graveerplaatjes
  • Mama sieraden
  • Familie sieraden
  • Hartjes hanger
  • Infinity ketting
  • Paarden sieraden
  • Letterhanger
  • Dierenhangers
  • Enkelbanden
  • Naampiercings
  • Kettingen

Klantenservice

  • Bestellen
  • Betalen
  • Bezorgen
  • Ruilen & Retour
  • Service
  • Veelgestelde vragen
  • Veiligheid & Privacy
  • Zakelijk
  • Contact
  • Naamketting

  • Kwaliteitsgarantie
  • Vacatures / stages
  • Social Media
  • Nieuwsbrief
  • In de media
  • Handige Links
  • Onze webshops
  • Klantenservice

  • Bestellen
  • Betalen
  • Bezorgen
  • Ruilen & Retour
  • Service
  • Veelgestelde vragen
  • Veiligheid & Privacy
  • Zakelijk
  • Contact
  • Naamketting

  • Kwaliteitsgarantie
  • Vacatures / stages
  • Social Media
  • Nieuwsbrief
  • In de media
  • Handige Links
  • Onze webshops

Veelgestelde vragen

Hieronder vindt u een overzicht van alle veelgestelde vragen bij Naamketting en in het linker menu kunt u navigeren naar andere onderwerpen.

Materiaal:


Verkopen jullie echt zilver / goud?

Materiaal

De collectie van Naamketting is gecontroleerd volgens de Waarborgwet. Alle gouden sieraden zijn gemaakt van 14 karaat goud en daarom voorzien van het keurmerk 585. De zilveren sieraden zijn vervaardigd van Sterling zilver en hebben het keurmerk 925.

Het doel van de Waarborgwet is om consumenten te beschermen tegen bedrog en ondernemers te beschermen tegen fraude en oneerlijke concurrentie. Daarom moeten alle voorwerpen van edelmetaal voordat ze te koop worden aangeboden, gewaarborgd zijn.

Zijn de sieraden nikkelvrij?

Materiaal

Ja, al onze sieraden zijn nikkelvrij ! Dat is fijn als jij een nikkelallergie zou hebben. Een nikkel allergie uit zich vaak door rode jeukende plekken. Heel vervelend als je daar last van hebt. Nikkel komt veel voor in sieraden zoals oorbellen, gespen, piercings en ook in kettingen. Nikkel is een NIET edel metaal en wordt bij ons dus zeker niet gebruikt.

Waarom wordt mijn zilver zwart?

Materiaal

Echt zilver wordt zwart! Het is dus goed te zien dat jouw sieraad van echt zilver is. Het komt door het blootstellen aan de open lucht (oxideren). Ook worden zilveren sieraden sneller zwart door bijvoorbeeld zweet, parfum, (bodylotion en hand crème) en het gebruik met schoonmaak artikelen. Het kan te maken hebben met de ph waarde van je huid, bij de één is die net iets zuurder dan bij de ander. Ook medicijngebruik of zelfs je gesteldheid kan invloed hebben op het zwart worden van het zilver.

Sommige zilveren sieraden zijn gerhodineerd of verguld. Hierdoor zal een reactie minder snel plaats vinden en deze sieraden minder snel zwart worden. Echter door dit proces krijgt het zilver meer de kleur van staal. Omdat wij dit niet mooi vinden is er voor gekozen om onze sieraden niet te bewerken met rhodium.

Hoe krijg ik mijn zilver weer mooi / schoon?

Materiaal

Zilver wordt zwart/ bruin. Dat is haast niet te voorkomen. Natuurlijk kun je je zilveren sieraad weer prachtig blinkend krijgen. Zo zou je bij de juwelier een zilverdoek kunnen kopen. Het beste is een flanellen doek die behandeld is. Door je zilveren sieraden op te wrijven met deze doek, verwijder je de aanslag waardoor je sieraad de prachtige glans weer terug krijgt en weer gaat blinken.

Bestellen:


Hoe plaats ik een bestelling?

Bestellen

Bestellen bij Naamketting is via een paar eenvoudige stappen te regelen. Klanten hebben bij ons geen account nodig.
De op onze website vermelde prijzen zijn inclusief B.T.W.

  1. Stap 1: Klik op het gewenste naamsieraad en vul de gewenste tekst/naam in. Blanco regels laten wij ook blanco en graveren wij niet.

  2. Stap 2: Klik op "toevoegen aan winkelmandje".

  3. Stap 3: Vul alle velden in en controleer de gegevens van de bestelling. Kies een betaalmethode: iDEAL (internetbankieren) Credit Card Paypal Onder Rembours (betaling aan postbode) Opmerkingen: Vul hier eventuele opmerkingen Winkelwagen: Hier staat een overzicht van de geselecteerde producten. Adresgegevens: Vul hier het factuuradres en het bezorgadres van de bestelling in.

  4. Stap 4: Door te klikken op "afrekenen" wordt de bestelling definitief.

  5. Stap 5: Van elke afgeronde bestelopdracht sturen wij per e-mail een orderbevestiging. Het is dus belangrijk om een correct e-mailadres in te vullen! De orderbevestiging is geen betaalbewijs, maar geeft aan dat de bestelling is geplaatst en door ons is ontvangen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren?

Bestellen

Alleen als de bestelling nog niet in productie is genomen, is annuleren mogelijk. Meestal nemen wij bestellingen een dag na ontvangst in productie. In geval van annulering is het aan te raden om direct contact met ons op te nemen. Zodra de bestelling in productie is genomen, is annuleren niet meer mogelijk. Alle naamsieraden zijn persoonlijk en maken wij speciaal voor de besteller. Daarom is annuleren na de start van het productieproces helaas niet meer mogelijk. Na verwerking van de annulering zorgen wij uiteraard voor terugbetaling.

Meer weten? Neem contact op met onze klantenservice. info@aamketting.nl

Komen er nog verzendkosten bij?

Bestellen

Online-bestellen bij Naamketting is leuk en dat willen we graag zo houden. Daarom betaal je bij ons geen verzendkosten.

Kan ik het product aanpassen of op verzoek iets bestellen?

Bestellen

Wil je een extra naam of is een sieraad niet helemaal naar je zin? In dat geval kun je een verzoek doen bij onze klantenservice om het product aan te passen.

De klantenservice kan vervolgens vermelden of de aanpassing / het verzoek mogelijk is en of er extra kosten aan verbonden zijn.

Je kunt onze klantenservice bereiken via info@naamketting.nl.

LET OP: Achterkant gravure is op dit moment nog niet mogelijk!

Is het mogelijk om de achterkant te graveren?

Bestellen

Helaas is het op dit moment nog niet mogelijk om de achterkant te graveren.

Zijn de prijzen op jullie website incl. BTW?

Bestellen

Wij houden van duidelijkheid. Daarom zijn al onze prijzen in euro's en inclusief BTW. Wat je ziet staan als prijs is dus ook echt de prijs die je betaalt.

Betalen:


Met welke betaalmethoden kan ik bij Names4ever betalen?

Betalen

Wij willen dat onze klanten veilig en met plezier kunnen winkelen. Daarom gebruiken we alleen betaalsystemen met een actuele en vertrouwde internettechnologie. Naamketting biedt de betaalmogelijkheden:

  • iDeal
  • Credit Cards
  • PayPal
  • Bankcontact / Mr. Cash
  • Belfius
  • KBC / CBC
  • ING homepay
  • Bank transfer
  • Sofort Banking
  • Al onze betalingen lopen via de betaalprovider Ogone. Dit gebeurt via een uiterst beveiligde SSL server die de creditcardgegevens versleuteld verstuurt. Onze webwinkel ontvangt de betaling zonder dat wij uw financiële informatie te zien krijgen.

    Wat moet ik doen als een betaling niet lukt?

    Betalen

    Indien mogelijk probeer eerst een andere betaalmethode. Lukt dit ook niet, dan kunt u het beste even telefonisch contact met ons opnemen. Wij kunnen u vertellen of u individueel problemen ondervind met het betalen of dat er een algemene storing is. Ons telefoonnummer is 078 - 61 86 171.

    Accepteren jullie ook VVV-bonnen?

    Betalen

    Nee, helaas accepteren wij geen VVV-bonnen.

    Bezorgen:


    Hoe lang duurt het voordat ik mijn sieraad in huis heb?

    Bezorgen

    Je kunt er vanuit gaan dat de bestelde sieraden vanaf ca. 5 werkdagen na je bestelling in huis zijn. Direct nadat je een bestelling geplaatst hebt wordt het sieraad in productie genomen. Het maken van een naamsieraad duurt doorgaans twee tot drie werkdagen. Op de laatste werkdag zullen we je sieraad verzenden. De verzending met de post neemt dan nog 1-2 werkdagen in beslag.

    Kan ik mijn bestelling volgen tijdens de verzending?

    Bezorgen

    Je kunt je bestelling niet volgen tijdens de verzending. Zodra wij alles hebben ingepakt en de postbode zich bij ons heeft aangemeld, krijg je van ons een e-mail bericht dat je bestelling is verzonden. Over het algemeen duurt het dan nog 1 tot 2 werkdagen voordat de postbode de door jou bestelde sieraden bij je afleverd.

    Kan ik mijn bestelling op een ander adres ontvangen dan het factuur adres?

    Bezorgen

    Wil jij jouw bestelling op een ander adres ontvangen? Dan is dat voor ons geen enkel probleem. Je kunt het verzendadres aangeven bij de eerste stap van de checkout. Bij afleveradres kun je aanvinken dat je het pakketje op een ander adres afgeleverd wilt hebben.

    Kan ik mijn bestelling ook afhalen?

    Bezorgen

    Het is momenteel niet mogelijk om je bestelling bij ons of op locatie af te halen. Wél doen wij er alles aan, wat in ons vermogen ligt om je nieuwe sieraad zo snel als mogelijk bij jouw thuis te krijgen!

    Wordt mijn bestelling wel goed verpakt?

    Bezorgen

    Je hebt je bestelling net geplaatst en nu is het onze taak om er iets moois van te maken. We besteden daarom veel aandacht aan het inpakken van jouw bestelling. Een mooi doosje en een stevige verpakking zorgen ervoor dat jouw net bestelde sieraad heelhuids bij je thuis komt.

    Wij doen er dus alles aan, zodat jij jouw sieraad mooi gepresenteerd en in een voortreffelijke staat ontvangt.

    Ruilen & retourneren:


    Kan ik mijn sieraad retour sturen?

    Ruilen & retourneren

    Onze sieraden zijn op maat gemaakt en zijn gepersonaliseerd met bijvoorbeeld een naam of datum. Om deze reden is het niet mogelijk om deze te ruilen of te retourneren.

    Heb je echter een sieraad van ons ontvangen wat onjuist is door onze fout? Dan lossen wij dit graag zo spoedig mogelijk voor je op en bieden we je bij deze onze welgemeende excuses aan! Je kunt in dat geval het beste even contact opnemen met onze klantenservice.

    Dat kan telefonisch via 078 - 61 86 171 of per e-mail via info@naamketting.nl. Wanneer je per e-mail contact opneemt is het altijd handig om direct een foto van het sieraad mee te sturen.

    Hoe verzend ik mijn sieraad retour?

    Ruilen & retourneren

    Heeft u een sieraad met een productiefout? Dan kunt u het artikel naar ons retour zenden. Hiervoor moet u eerst een e-mail naar onze klantenservice sturen met een retouraanvraag. Het beste is om direct een foto van het sieraad mee te sturen.

    Wij sturen vervolgens een retourformulier naar u op. Hierop kunt u uw gegevens, het ordernummer en de reden van retour vermelden.

    Zodra uw sieraad bij ons binnen is, zullen we de service aan uw sieraad uitvoeren. U ontvangt vervolgens het nieuwe sieraad enkele dagen later weer in huis.

    Moet ik verzendkosten betalen wanneer ik mijn sieraad retour stuur?

    Ruilen & retourneren

    Wanneer het onze fout is geweest dan worden retouren geaccepteerd. Dit betekend dat wij ook de retourkosten voor onze rekening nemen. Wel hanteren we een standaardvergoeding van €2,50 in Nederland en van €4,00 uit België.

    Binnen welke termijn moet ik mijn sieraad retour sturen?

    Ruilen & retourneren

    We verwachten een retouraanvraag binnen 7 werkdagen na ontvangst. We vertrouwen je dat het sieraad ongedragen en onbeschadigd bij ons retour komt (buiten de productiefout).

    Service:


    Hoe lang heb ik garantie op mijn artikel?

    Service

    Alle sieraden uit onze goud en zilver collectie zijn conform de Nederlandse Waarborg Wet gekeurd en met de meeste zorgvuldigheid gefabriceerd. Wij garanderen jouw aankoop dan ook 4 maanden tegen fabricagefouten.

    Mijn artikel is beschadigd aangekomen

    Service

    Dat is uiteraard niet de bedoeling en dat betreuren wij ten zeerste. Neem zo snel mogelijk contact met ons op en wij lossen het direct op. Op een voor jou zo gunstig mogelijk manier. Onze excuses voor het ongemak!

    Je kunt telefonisch contact opnemen via 078 - 61 86 171 of per e-mail via info@naamketting.nl. Wanneer je per e-mail contact opneemt is het altijd handig om direct een foto van het sieraad mee te sturen.

    Ga naar Klantenservice
    Naamketting image slider
    Klantenservice
    • Bestelling
    • Betaling
    • Verzending & Bezorgen
    • Retourneren & Service
    • Veelgestelde vragen
    • Contact
    Naamketting
    • Over Naamketting
    • Kwaliteitsgarantie
    Handige links
    • Zilveren naamkettingen
    • Gouden naamkettingen
    • Kinder naamkettingen
    • Infinity sieraden
    • Vriendschapshangers
    Betaalmogelijkheden